Snön tynar bort :D

God morgon tisdag!
Det är alldeles strålande väder när jag nu sitter på jobbet och blickar ut över Vänern som förvisso är helt vit men solen strålar och värmer idag! Såå härligt!

Om ca en månad bör det i alla fall vara ljust ända till 19,30 - hur gott är inte det!? Då blir det nog till att snöra på sig löparskorna och ut och jobba lite några mornar/vecka :)

Fick till ett suveränt bic/tric pass igår, körde med 22 kg stången på bicepscurl men hade helt klart kunnat avancera uppåt.. Detsamma gäller söndagens benpass, var uppe och gjorde 6 reps på 100 kg i liggande benpress så nu får jag allt skärpa mig och kötta på! :D

Snart födelsedag med god marängtårta till jobbet och sen blir det nog något gottigt på lördagen när vi ska till Vänersborg. Får se om vi stannar kvar och träffar Stefan och Therese en sväng - vore skoj!

Nu ska jag ta och skapa lite fler fraktsedelsmallar i Kofax. Njut väl i solen!

Rosa tulpaner i två nyanser pryder vardagsrumsbordet (inte dessa men lika fina är dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0