Snart pre-birthday!

Om en vecka fyller jag år, kuul! Men redan till helgen kommer Irené & Gunnar och firar mig. Och jag ska såklart ställa mig och baka en tårta, blir en sockerkakstårta med hallon/blåbär (mosade), min hemmagjorda vaniljkräm, päronmousse, inspacklad i after eight grädde och insvept i grön marsipan. Ska nog testa att göra egna marsipanrosor! :D

Jag vet två otroligt fina presenter jag ska få. Nicklas och jag var iväg en sväng i helgen och spanade in Gymgrossisten som öppnat här i Karlstad. Så dessa två kommer jag få i present:


Jag är så nöjd och dem sitter superfint och är av de allra mjukaste material! :D

Fick förresten världens finaste överraskning förra veckan. En stor och jättefin bukett blommor, en chokladkaka med Miranda nallen på, ett kort och en jääättestor skål lösgodis! Det är lätt världens bästa "chokladkartong". Får mycket hellre en godispåse ihopplockad av världens finaste Nicklas som gjorde ett kanonbra jobb än en chokladask. Kändes mycket mer eftertänksamt och speciellt. Så förhoppningsvis dyker något sådant upp snart igen (ger ännu en hint till herr Johansson).

Och inte att förglömma, frukost på sängen hoppas jag verkligen på när jag fyller år- det har jag inte fått sedan mamma gick bort. Vore guld värt ... :) (hintar)

Nu ska jag ta och hämta mig en kopp te och börja jobba igen, tog mig en rast för har vart här sedan innan åtta så förtjänade allt det :)

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0