Mönsterås i helgen! :)

Jaa! Nu äntligen blir det en färd hemåt till Pappa! Ska bli så himla härligt att komma hem en sväng. På lördag kommer det gäster och firar att jag har fyllt år, så då blir det en massa godsaker minsann :) Tårta, muffins och cookies!

Blir en lugn dag annars med en långpromenad med vovvarna på morgonen med pappa, sedan pappas hemgjorda baguetter, lite strosande och kaffe i Mönsterås och lugn kväll efter kalaset :)

Sedan blir det att svänga förbi Lisa när vi ska hemåt, ladda upp med en kaffe! Och pappa sa att jag inte får glömma att ta med en strumpa och hänga upp för han har visst hört att tranan är på ingång med påskägg, och tro mig på den punkten lyder jag allt! ;)

Nu ska jag rätta lite Parti-sändningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0