Meeeen!

Var duktig och satt och skrev ett inlägg precis och när jag lägger in bilden så förvinner allt, irriterande!
Men bara att börja om! :)

Ser inte en Vänern som ligger sådär 20 meter från mitt fönster pga all dimma, uscha. Och snön, ja den verkar ligga bra där den ligger för inte fasen försvinner något! så trött på all kyla och snö. Den enda trösten just nu är att det är ljust när jag tar ut Atlas på morgonpromenaden! Skönt!:)

Om tre veckor är det även dags för sommartid, då är det på riktigt minsann! Samma helg som vi far hem till Pappa för att hälsa på och fira mig. Han är så söt, sa att det är Marie bebådelsedag då och då kommer minsann tranan så det är bäst att du hänger fram en strumpa! Det kan du lita på sa jag :D

Så, om två veckor fyller jag år och jag älskar det! Är lika barnsligt förtjust i födelsedagar nu som förut. så mysigt med en dag som bara är min och få frukost på sängen (se det som en hint Nicklas;), paket och massa tårta och gottigheter! Någon överraskning vore inte fel heller att få.. En middag på kvällen eller något, för det är trots allt inte en vanlig dag! :D

Tårta kommer det bakas minsann. Måste ta med en till jobbet och tror det får bli en päronmousse tårta med aftereight grädde och marsipan runt om. Sedan anar jag att det är jag som får stå för tårtan när vi ska till Vänersborg och fira mig och Gunnar, då drar jag en gissning på att dem vill ha min klassiska prinsesstårta ;). Sedan ska jag givetvis stå för tårtan hemma hos pappa som lutar åt en med Marabou mintfluff, vit chokladgrädde, rosa marsipanband runt om och färska hallon/blåbär med gelé över på toppen! Tycker det är så himla kul :D

Nu är det som tur var snart lunch, magen kurrar sönder och samman. Kycklinggryta med broccoli!

Men först måste ni få se min nya pärla, så fin, så fin :)




Ha en fortsatt fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0