Det går åt rätt håll

Japp, det gör det. Nu är det allt bra mycket ljusare än för bara några veckor sedan, så gött! Massvis med snö och kallt är det och mer lär det väl komma, men äsch tiden glider på fort :)
Har redan jobbat nästan en månad som BA på DHL, galet egentligen. Men uj vad jag trivs fint

Och träningen börjar gå bättre nu igen efter jul/nyår "uppehållet". Så fruktansvärt mycket folk om kvällarna bara. löpbanden är nästan alltid upptagna vilket irriterar mig, så var ute och sprang i tisdags bara för att :P Och igår följde jag med Nicklas till hans gym och körde lite. Blev ett mycket gött bic/tric pass!

Idag blir det rätt lugnt, ska göra halv hemmagjorda semlor sen! brödet har jag köpt, finns det semlebullar att köpa så känns det som ett lätt val :P Men min får bestå av vaniljkräm istället för mandelmassa :)

ikväll blir det middag på Frost och sedan bio. "Meet the parents; Little Fockers" kul!:)











Det finns något under all isolering trots allt.. tur jag har ett par månader kvar till beach säsongen ;)

Ha en fortsatt fin helg! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fit tjej, bra Sara!

2011-04-08 @ 20:25:59
URL: http://www.finest.se/bang
Postat av: Sara

Jag måste fasen skärpa mig nu, beachsäsongen känns obehagligt nära helt plötsligt!

2011-04-11 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0