Fitnessfestivalen 2011!

Shit, det har redan gått ett år (!) sedan jag var där sist! Men det var som åren innan, vältränade, mindre vältränade människor i alla åldrar hade samlats. Montrar överallt, proteinpulver så långt ögon nådde.. Men jag tycker allt att det är en viss charm över det hela :D

Ett par byxor fick följa med hem iaf. Och nästa sitter vi och hejjar på Magnus och Jonas! Kul!

Om två timmar är det dags för näst sista kurstillfället i Allmän Lydnad- Grundkurs, för mig och Atlas! Han är så duktig så min lilla vovve :)

I helgen blir det julgodistillverkning med Sanna! Kommer bli en hel del göttigheter, måste ju provbakas inför Jul! Så mysigt, älskar julen!:)

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0