Lördag!

Och jag är lika bra som vanligt på att uppdatera min blogg ;) Skyller på att jag har mycket att göra och datorn är inte min första prio när jag kommer hem efter 8 timmars jobb framför en dator!

Men allt är minsann fint, solen skiner, det börjar bli vår och ah träningen går åt bättre håll :)

Idag blev det en sväng med Nicklas på stan och fyndade ett par pilotglasögon samt dessa två:

Jag är väääldigt nöjd med dem, superfina till vår/sommaren med brunbrända armar och ben!  :)


Som synes går träningen bra med tanke på att jag ser ut sådär nästan 24-7 ;)

Givetvis måste jag visa hur tjusig Atlas är i sin nya tröja som han fick utav Tommy&Mia!

Nu ska jag ta och fixa iordning min MP3 muusic!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!

Hur går det för dig? Är det tammerpokalen på gång? Ska hålla tummarna och heja på dig isf!

Kram

2011-06-07 @ 09:49:05
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Sara

Hejsan!



Nej, jag "amatörtränar" bara utan några andra mål än att komma i bra form :)



Har dock hamnat i en motivationssvacka just nu, men det är bara att kämpa på! :)



Kram

2011-06-08 @ 10:58:15
URL: http://sarabmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0