Välkommen till min nya sida :)

Ja, jag var lite trött på den andra. Jag ville ha en som var lite finare och bättre och vips hamnade jag på blogg.se:)

Har inte tid att skriva så himla mycket idag. Dem har nyss vart här och fixat iordning fönstren (dem var lite tröga) samt spacklat. Men han kommer tillbaka för mer spackling samt målning nästa vecka. Rätt ska vara rätt- här ska allt fixas som har spruckit och dylikt sen Nicklas flyttade in:) (Jag flyttade ju in ett år efter ungefär..:)

Sitter med en kopp kaffe i handen och bara njuter av att det redan är torsdag.
Har precis skrivit iordning matlistan tills ikväll när vi ska handla..Blev en hel del, fast så får vi ju faktiskt finbesök i helgen av pappa,Leif och Berit samt Irené och Gunnar! Såå mysigt! :)

Nu ska jag ta och hämta min keso och kalkon röra som är toppad med aromot. Samt ett stoor glas iskall funlight rasberry! Jummy!

Hörs i morgon och du? Jag säger inte nej till kommentarer..:P


Kommentarer
Postat av: tess

Ursäkta svenskan Sara men F*N vilken fräsch sida detta var !



Hur går det med huskikandet, jag och stefan satt mållösa när vi fick se bilderna N länkade, helt GALET snyggt och fräscht !



Hoppas allt är bra med dig !



Soliga hälsningar

från regninga Vbg :(



/ Tess

2010-09-17 @ 12:37:30
Postat av: Sara Johansson

Haha ja visst är den bra mycket bättre än förra?Finns så himla mycket att göra så här kommer det fixas :D



Vi ska på visningen på söndag, ska bli riktigt spännande! :)



hoppas du också mår bra :)



Kramar

2010-09-17 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0