Monday moooorning....

Tur att den låten inte går varm på radion iaf!

Men nu var måndagen trots allt redan över, det går rätt snabbt :) Och i morgon var det tisdag och gubben kommer och ska spackla (hoppas jag!). Vilket betyder att jag får skippa gymmet i morgon förmiddag, men ja det är lika bra så man ser att det blir ordentligt gjort :)

Körde ett riktigt gött benpass i morse!Hade tänk köra axlar men blev sugen på ben för en gångs skull. Så det blev till att starta med knäböj, över till raka marklyft (nöp bra i mina hamstrings,aj...)hacklift, sittande lårcurl, benspark och även den tjusiga övningen-kissande hunden. Vilket innebär att rumpan kommer att bestå av mycket värk dagarna att komma- Men uh vad gött det är ändå!

Men något som inte var lika trevligt är att det ösregnade när jag cyklade hem från jobbet nu ikväll. Så jag var blöt in på bara skinnet så jag ställde mig i duschen och såg till att få upp värmen lite innan jag slukade mina klassiska kvällsägg :)

Men nu blir det att gosa ner sig lite i soffan medan regnet smattrar på utanför, lite mys med älsklingarna!


Det börjar som sagt att ta sig,men får ta och köra mer axlar och rygg...



Älskade pappa <3



Världens bästa farbror Leif


& världens bästa Berit!

Sov så gott allihop så ska jag ta och lägga upp receptet med bilder på chocolate chip cookies med jordnötter i morgon, ni MÅSTE baka dessa.så smarriga!


Natt i natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0