Kaffe!

Idag smakar kaffet extra bra känner jag. Körde ett stentufft benpass förut. Om mycket av energin från lördagen gick åt till gårdagens pass, ja då sög benpasset ut det allra sista känns det som! Men bra gick det och inte gav jag mig utan körde igenom alla övn tungt och strikt minsann:)

Dessa övningar fick mina ben tampas med:


Knäböj i smithen, mycket viktigt att tänka på hållningen och köra försiktigt.. har sett många som slarvar rejät där!


Raka marklyft, så blev till att stå på en liten upphöjning så det sträcker rejält i baksida lår!


Utfallssteg, fast med hantlar.. Lagom tröttsamt-huua!


Sittande lårcurl. Stannar till i "slutläget" och trycker till lite extra.


Och slutligen benspark. Gör detsamma som lårcurl, spänner till i toppläget innan jag sakta går tillbaka till utgångsläget.

Och ja resultatet blev att det sved duktigt i benen så kondisen får vänta tills i morgon. Vill ju överlerva färden till jobbet :)

Hittat två jobb jag ska söka än så länge. Får bli ikväll när jag scannat in mina omdömen.

Nu-keso och funlight ill det!

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0