Tiden flyyyger!

Veckorna går galet fort, tåls att sägas flera gånger :)
Och jag har fullt upp nästan 24 timmar om dygnet känns det som.. Kl ringer 06,50, upp och ut på morgonpromenad med Atlas i ca 30-40 min. Tog emot idag, -5 när jag gick ut-huuua! Frös ända tills jag sprungit lite på gymmet :P

Sen väl hemma blev det prottedrink och energidryck, sen iväg till gymmet. Är rätt bra stolt över mig själv idag. Körde ett riktigt intensivt bröstpass och mellan varje set körde jag mage så nog ska det kännas :) Sen upp till övervåningen och ställge in 40 min löpning och jag genomförde det! Känns som jag tog av energi som jag inte visste fanns, var bra kämpigt men jag tänkte hela tiden.. No pain no gain! Stämmer fint!

Nu har jag betalat räkningen till julbordet och bokat bord på Fontana di trevi tills på lördag kl 19,00. Sen blir det bio vid 21,00- Wall street 2! Så det blir att se 1an på fredag kväll:)

Nu blir det lite Tyra Banks show och keso/kalkon och Funlight vid sidan om. Sen cykla iväg till jobbet!

Ha en fortsatt fin dag! Och ja, snart kommer det bilder..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0