Halva veckan är över!

Tiden går jäkligt fort, men jag klagar inte. Redan onsdag och två futtiga dagar kvar till helgen :) Direkt på fredagkväll efter jobbet så bär det av till Vänersborg och Nicklas föräldrar. För på lördag är det 1 års kalas för Emmie, Nicklas systerdotter, i Gbg. :) Så det blir nog allt en mysig helg!

Har fullt upp med träning, plugg och jobb just nu. därav dålig uppdatering.. Blir att gå upp tidigt om morgnarna nu för att hinna ut med Atlas, slänga i sig en prottedrink och energidryck, sen iväg till gymmet. Sen hem och duscha och plugga samt fixa mat sen iväg till jobbet.. Men jag klagar inte, jag har iaf ett jobb :)

Och i lördags visade vågen allt 59,1 kg- oj oj! Det går bra nu :)

Men nu måste jag faktiskt bege mig igen-ska försöka ta lite bilder att lägga upp efter helgen!

Ha det gott//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0