Fuuuull rulle!

Oj vad tiden går fort... I morgon är det vecka 42! Inte alltför många veckor kvar av året :) Har fullt upp om dagarna. Upp i ottan, ut med atlas, iväg till gymmet, iväg till jobbet, plugga... Men jag trivs mycket bra :)

Det är tenta om 2 helger och jag tror, eller iaf hoppas att det kommer gå bra :)
Ska ta och slänga i mig en energidryck och vandra iväg med vovven och möta upp Nicklas på en höstpromenad! sen lite lätt handling. Har pluggat hela dagen lång, men ah det behövs :)

igår hade vi besök av världens bästa svärföräldrar! Blev tårta för att fira Nicklas och sen lite shopping. Köpte ett par tokläckra höga stövlar med grov sula och lite klack. Blir en bild när jag inviger dem :)
Sen lagade vi fläskfilépanna med ris samt en efterrätt bestående av vaniljpannacotta med hackad daim och hallon! Muuuums!:)

Träningen och allt går riktigt bra faktiskt, lite upp och ner från vecka till vecka med resultaten börjar synas allt mer och det är ju det som räknas :)





Här har vi en bild från igår, det börjar väl ta sig lite ?:)


Detta fina arrangemang får numera pryda bordet, höstigt och härligt :)


Måste lägga upp denna bilden, för hur gott är inte tomtegröt med massa kanel?! :D
den avnjöts långsamt vill jag lova..:P


Lite proper i mina rosa skjorta.. Lite brist på något att lägga upp så ni får stå ut :P


Och såhär får man numera klä sig när man ska ut, kaaallt!

Nä nu måste jag iväg, ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0