Liseberg i morgon!

Nu bär det strax av till jobbet :) först blir det några ägg Och i morgon blir det upp i ottan för att ta ett tåg kl 7 till Öxnered där Irené och Gunnar hämtar mig, hem och fika sen vidare till Gbg och möta upp Nicklas :)

Då blir det en sväng på stan, äta lite gott sen mysa runt på Lisebergs julmarknad! Ska bli heeelt underbart!
Och kanske det bästa av allt... Jag börjar ett nytt jobb den 3 januari!På DHL som Business Analyst, blev headhuntad, inte alls dumt! Känns rätt overkligt men jag är så glad! Kan man få en bättre julklapp?!
Heltid, mån-fre 8-17,00 och det bästa av allt-få jobba med det jag är utbildad till på ett väldigt stort och välkänt företag där jag stormtrivs! :)



Här har vi en bild på min nya look-kapade av håret lite och fick mig en lugg i lördags-trivs ruskigt bra. Bilden är från Starboys julshow och julnord-var hur bra som helst!:)


Dessa vackra blommor väntade på mig i onsdagskväll när jag kom hem, tack älskling!:)




Ja, vi har redan julgranen och ALLT uppe-and I love it! :D


Världssöta tomten för avsluta inlägget :)

Ha en underbar vinterhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0